julelege for børn og voksne 97% af alle ordrer afsendes samme dag ✓

solitaire ring 18 karat hvornår starter skolen igen Pressemeddelelser

02.05.16: Kattelopper modtager 7.000 kroner fra Petworld

kiri te kanawa youtube maria black ring Projekt Kattelopperne i Horsens modtager 7.000 kroner fra foreningen Petworld Hjælper for sit arbejde med at hjælpe vildkatte i Horsens.

fasaner af helle helle Næsten hver dag går Mia Jensen og Marianne Klima på gaden i Horsens for at passe nogle af de vildkatte, som holder til i flere steder i byen.

psykoterapeuter i odense De to kattevenner står bag ’Projekt Kattelopperne’, der er et frivilligt initiativ, som skal være med til at begrænse bestanden af vildkatte i byen og sikre, at de katte, der lever vildt, har det godt.

panasonic center holstebro - Vi indfanger vildkatte og sørger for, at de bliver neutraliseret, så vi på den måde kan holde bestanden konstant. Hvis der er tamkatte, der bor på gaden – eller katte der kan tæmmes – så forsøger vi at finde gode familier til dem. Ellers arbejder vi med genudsætning i områder, hvor der er personer, der vil fodre kattene, siger Mia Jensen.

fenger og hustru med datter brøndby strand skoleporten Aflivning er ikke en løsning

nasdaq omx group De to kattevenner har brugt tusindvis kroner de seneste år på at passe på vildkattene i Horsens, men det er det hele værd, fortæller Mia Jensen.

varehus i malmø - For det første synes vi ikke, at det er i orden at aflive sunde og raske katte. For det andet er det ikke en varig løsning at aflive kattene. Hvis man fjerner kattene fra et område, så kommer der bare nogle nye vildkatte ind. Derfor er man nødt til at pleje bestanden – både for kattenes skyld, men også for de mennesker, der bor i området, siger Mia Jensen og tilføjer:

dolph lundgren og jenny sanderson - Vores arbejde kunne slet ikke lade sig gøre uden hjælp fra en masse mennesker, der støtter os økonomisk og donerer en masse forskellige ting. Vi er dybt taknemmelige for den hjælp, vi får – blandt andet fra Facebook-gruppen ’Kattelopperne’.

forbindelse til serveren er afbrudt thomas castberg kæreste Vækker begejstring

alle ord i alfabetet med Men det er ikke kun fra følgerne på Facebook, at Mia Jensen og Marianne Klima modtager støtte. Foreningen Petworld hjælper har netop doneret 7.000 kroner til de to kattevenners arbejde.

hvor sidder fodrodsknoglen Pengene skal blandt andet bruges til at dække nogle af vennernes omkostninger til dyrlægeregninger, orme- og loppekure samt foder.

jomfru hinde intakt - Petworld Hjælper er sat i verden for at hjælpe kæledyr i nød, og her er to mennesker, der virkelig er med til at gøre en forskel. Det er den type af initiativer, som vi rigtig gerne vil støtte, siger Jan Sørensen, direktør i Petworld.

den fuldkomne fisker

pladser i paris Petworld Hjælper uddeler i år 186.000 kr. til 12 forskellige foreninger og private, der hjælper kæledyr i nød.

show post houses