village idiot t shirt Gratis levering* ✓ 97% af ordrerne leveres dagen efter ✓

taylor made shirt event start formel 1 Pressemeddelelser

06.03.18: Hestevenner i Blommenslyst modtager 68.000 kroner

letzter mohikaner bei cooper problemer med naboens kat ’Foreningen Nyt Hesteliv’ i Blommenslyst modtager 68.000 kr. for sit arbejde med at hjælpe heste i nød.

timer til sekunder De knap 100 heste, som Foreningen Nyt Hesteliv har taget til sig og giver et værdigt otium på foreningens gård i Blommenslyst vest for Odense, kan se frem til yderligere forkælelse.

galleri ninni lodahl gjessing Foreningen Nyt Hesteliv har for anden gang modtaget en stor donation fra Petworld Hjælper, der hjælper dyr i nød.

en halv gul sol film For to år siden modtog foreningen 20.000 kr. fra Petworld Hjælper for sit arbejde for vanrøgtede og skadede heste – eller andre heste som ingen kan tage sig af. Og nu er hestevennerne i Blommenslyst så endnu en gang blevet begunstiget. Denne gang med 68.000 kr. til etableringen af række bekvemmeligheder for hestene – blandt andet en vaskeplads, en varmeplads samt en række tiltag, der sikrer en af hestestaldene mod frosten.

darius & finlay - Nogle af de heste, vi tager ind, har virkelig haft et svært og hårdt liv, så vi gør vores bedste for at give dem et godt og rart otium. Derfor er vi også utrolig taknemlige for, at Petworld vil være med til at give et bidrag, så vi kan få færdiggjort nogle af de projekter, som vi har gået og drømt om i lang tid, siger Janne Junker, formand i Foreningen Nyt Hesteliv.

lilly & chloe jewellery rachel mcadams and boyfriend Sælger ikke heste
Foreningen Nyt Hesteliv blev etableret i 2005, og gennem årene er et sted mellem 300 og 400 heste blevet hjulpet af foreningen.

fjern ukrudt mellem fliser - Vi sælger ikke vores heste, men hvis vi finder en god familie, så kan de få en hest i pleje. Familierne bliver godkendt på forhånd, og vi besøger dem løbende. Men finder vi ikke den rigtige familie til en hest, så kan den blive her til evig tid. Vi har ingen hastværk. Når hestene kommer ind på internatet, får de al den tid, de har brug for. Først når vi vurderer, at hesten er klar til at rykke videre og få sin egen familie, kan hesten blive genplaceret. Vi ejer hestene til de dør, og skulle der derfor opstå problemer i familien, så kommer hesten retur til os. Vi er deres sikkerhedsnet, siger Janne Junker og fortsætter:

brass bevel finder - Det koster naturligvis utrolig mange penge at drive sådan et sted her, og derfor tager vi også imod al den hjælp vi kan få, siger hun.

biondi santi 2006 hvad er overgangsritualer Ildsjæle skal støttes
Hos Petworld er direktør Jan Sørensen meget imponeret over det arbejde, som Foreningen Nyt Hesteliv gør for de udsatte heste.

kathryn hahn børn - Det er et meget, meget stort ansvar at tage på sig at passe og pleje knap 100 heste, hvor en del af dem har alvorlige skader. Jeg bliver utrolig glad, når jeg ser mennesker som Janne Junker og andre gør så meget for dyr i nød – det er præcis sådan nogle ildsjæle, at vi gerne vil støtte, siger Jan Pedersen.

mælkebøtte der bryder igennem asfalt Hvis du har lyst til at støtte Foreningen Nyt Hesteliv, så kan du for 250 kr. om måneden adoptere en hest. Hesten bliver hos Foreningen Nyt Hesteliv, men du kan komme og besøge den lige så tit, du vil.