nye frisurer 2014 Vi har 20 års fødselsdag!

rejser sri lanka ignacio allende fernandez Pressemeddelelser

08.08.16: Kirkens Korshærs varmestue i Svenborg får 3.000 kroner fra Petworld

den drunknede af micheal anger artistic hair aalborg Kirkens Korshærs varmestue i Svenborg modtager 3.000 kroner fra Petworld Hjælper til at hjælpe varmestuens brugere med at pleje deres kæledyr.

elegant aries tattoo Hver dag kommer 35-40 mennesker forbi Kirkens Korshærs varmestue i Svendborg for at få et måltid mad og tilbringe nogle timer sammen med andre mennesker, der har brug for et sted at tilbringe dagen.

charlotte and gaz back together 2016 Varmestuen drives i høj grad af frivillige og er afhængig af donationer fra lokale virksomheder for, at det hele kan løbe rundt, fortæller Dorte Schiller fra Kirkens Korshærs varmestue i Svendborg.

folkepension grundbeløb 2014 - Her til morgen har jeg været nede at hente brød hos Føtex, som de sponsorerer. Og efterfølgende var jeg forbi Forsorgsmuseets have for at grave kartofler op og hente grønsager, så vi kan servere bøf med løg og brun sovs til middag – det er sådan noget, vores brugere holder meget af, siger Dorte Schiller.

tysk stil om musik finance yahoo finance Kæledyrene får også hjælp
Brugerne er typisk misbrugere, hjemløse og mennesker med psykiske lidelser – og ofte har de også deres kæledyr med.

transportbure til hunde - Det er mest hunde – men også nogle enkelte katte. Brugerne får dog ikke lov til at tage deres kæledyr med ind på grund af hygiejnen i køkkenet, så de må pænt vente udenfor. Men vi tager os selvfølgelig også af kæledyrene, siger Dorte Schiller og fortsætter:

iphone 6s cases - Vi har nogle madskåle stående, så de rester, der er i køkkenet, kan komme ned til dyrene i gården. Derudover får vi doneret foder fra et lokalt dyreinternat, siger hun.

hvide prikker på læberne internet hastighedstest ipad Støtte fra Petworld Hjælper
Og nu får brugerne også lidt ekstra hjælp til at pleje deres kæledyr fra foreningen Petworld Hjælper, der hjælper kæledyr i nød.

dmf tarif 2016 Foreningen har doneret 3.000 kroner til indkøb af blandt andet loppemidler.

vivir del cuento 2015 - Det er virkelig dejligt. Vores brugere bruger ofte de penge, de har, på deres kæledyr, men nu kan vi hjælpe lidt til. Det er vi rigtig glade for, siger Dorte Schiller.

hvad tjener det kvindelige fodboldlandshold Petworld Hjælper uddeler i år 186.000 kr. til 12 forskellige foreninger og private, der hjælper kæledyr i nød.

richard pryor wife