solar plexus location 97% af alle ordrer afsendes samme dag ✓

sabrina carpenter all we have is love lyrics godnat sov godt Pressemeddelelser

13.06.16: Farstrup Vildtpleje modtager 20.000 kroner fra Petworld

south point hotel las vegas android apps on pc Farstrup Vildtpleje ved Nibe modtager 20.000 kroner fra foreningen Petworld Hjælper for sit arbejde med at hjælpe dyr i nød.

second female nederdel Hvert år modtager Kristian Mosgård og Gitte Henningsen op i mod 600 vilde dyr og 400 tamdyr på deres vildtplejestation lidt uden for Nibe.

corruption in the eu Dyrene kan være løbet bort, skadet, misrøgtet eller sågar smidt ud. Kristian Mosgård og Gitte Henningsen tager sig af stort set alle dyr – med undtagelse af hunde og katte.

sonny boy hingst - Vi modtager lidt af hvert. Det er både marsvin, kaniner, ræve, fugle, får, skildpadder, geder, heste, grise og køer. Rigtig mange kommer ind i forbindelse med højtiderne – simpelthen fordi folk synes, at det er lettere at smide deres dyr ud end at finde pasning til dem, når de tager på ferie, siger Kristian Mosgård, der har drevet stationen sammen med sin kone de seneste 10 år.

playa del ingles fra aalborg filetering af laks Socialt projekt
Størstedelen af de vilde dyr kommer ud i naturen igen, mens en stor del af tamdyrene kan videreformidles til andre ejere. Men indtil de kan det, bliver de passet på gården.

hellig birma røde øjne Til at hjælpe med pasningen har Kristian Mosgård og Gitte Henningsen i øjeblikket fem unge mennesker, som arbejder på gården som en del af et socialt projekt i Vesthimmerland Kommune.

planet coaster steam - Det er typisk unge mennesker fra Jammerbugt og Aalborg Kommune, der har haft det lidt svært. Men ved at de kan komme herud og hjælper med at passe dyrene, så sker der også noget positivt med dem. Det er ikke bare mennesker, der kan hjælpe dyrene, dyrene kan også hjælpe mennesker, siger Kristian Mosgård.

banke meli iran side split palazzo Modtager støtte
Kristian Mosgård og Gitte Henningsens store arbejde for dyr og mennesker imponerer Jan Sørensen, direktør i Petworld. Derfor har foreningen Petworld Hjælper netop doneret 20.000 kroner til Farstrup Vildtpleje.

tv nord sommersang i blokhus - Vi vil gerne hjælpe mennesker, der hjælper dyr i nød, og det arbejde, som Farstrup Vildtpleje gør og har gjort igennem så mange år, er ganske imponerende. Derfor modtager de også en donation fra os, siger Jan Sørensen.

den lille løgn han lever med

reverse image search I alt uddeler Petworld Hjælper 186.000 kroner til foreninger og private, der hjælper dyr i nød. Du kan selv ansøge på Petworlds website. Ansøg kate moss testino.