java update mac 97% af alle ordrer afsendes samme dag ✓

olympiske ild rio bæltespænder gennem tiden Pressemeddelelser

27.10.16: Fancy & Sortfods formidling og feriepasning modtager 5.000 kroner fra Petworld

kruger national park map stemplet figur or Benedikte Jensen modtager 5.000 kroner fra foreningen Petworld Hjælper for sit arbejde med at hjælpe marsvin i nød.

katrine wiedemann bog Benedikte Jensen har over 100 marsvin i hjemmet i Kousted ved Randers. De seneste to år har hun drevet Fancy & Sortfods formidling og feriepasning sammen med sin søster Christina, hvor de plejer og formidler marsvin, som ingen andre kan tage sig af.

gasthof ploer am ritten - Marsvinene bliver oftest afleveret hos mig, fordi ejerne ikke længere kan tage sig af dem – mange gange er børnene slet og ret blevet trætte af dem, eller også skal familien flytte og har ikke længere plads til dem.

marie benedicte dembourg - Forklaringerne er mange, men lige meget hvad dyrene kommer fra, så er mit fokus altid at give dem et trygt, midlertidigt hjem, indtil vi finder en ny kærlig familie til dem, siger Benedikte Jensen.

breezer i danmark trøje med rødt hjerte fra h og m Har formidlet 199 dyr
Indtil videre har de to søstre genhuset 199 marsvin, og i øjeblikket har de 30 marsvin gående, der mangler et nyt hjem.

unika smykker århus - Vi bruger det meste af vores fritid og naturligvis også en masse penge på marsvinene. Men vi nyder også at være sammen med dyrene, og selvom mange af dem kun er her midlertidigt, så kan man godt nå at knytte sig til dem. Marsvin er meget sociale dyr, og de holder af at være sammen med mennesker, siger Benedikte Jensen.

rispose til smertelindring søde fest enbydelser Uddeler 186.000 kr.
De to søstre bliver nu belønnet for deres arbejde med at hjælpe marsvin i nød. Fancy & Sortfods formidling og feriepasning modtager 5.000 kroner fra foreningen Petworld Hjælper, der hjælper kæledyr i nød.

statens arkivers forside - Jeg er dybt imponeret over mennesker, der gør så meget for kæledyr i nød. Fancy & Sortfods formidling og feriepasning tager sig godt af nogle marsvin, der har brug for hjælp, og det er netop den type aktiviteter, vi støtter gennem Petworld Hjælper, siger Jan Sørensen, direktør i Petworld.

leading hotels of the world Pengene fra Petworld Hjælper skal Benedikte Jensen bruge på nye bure, så marsvinene kan få endnu mere plads.

ny jernbanestation køge I alt uddeler Petworld Hjælper 186.000 kroner til foreninger og private, der hjælper dyr i nød. Du kan selv ansøge på Petworlds website.